27 בעד 9 נגד

יזבק נפסלה: מהומה בוועדת הבחירות

תמונה – וועדת הבחירות המרכזית
לאחר דיון סוער בוועדת הבחירות המרכזית, נפסלה ח"כ היבה יזבק מבל"ד מלרוץ לבחירות לכנסת ה23, בגין פוסטים תומכי טרור ששיתפה בעבר. במהלך הדיון, אחד מחברי הכנסת מהמשותפת קרא לעו"ד מצא "אתה מושחת", הוא בתגובה קרא להם "מחבלים" מה שעורר מהומה, לבסוף חזר בו ואמר "הם תומכי טרור". כך זה נראה

במהלך הדיון הסוער קרא עו"ד מצא לחברי הכנסת "מחבלים" וחזר בו לאחר מהומה שעוררו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת.

ח"כ יזבק בנאומה לחברי וועדת הבחירות לא התנצלה: "למען הסר ספק, אני חוזרת ומדגישה שמעולם לא קראתי לאלימות, וגם לא התכוונתי להלל את השימוש באלימות. ניסו לבנות לי תדמית של אישה מפלצת שלא אכפת לה מרצח של ילדים. אבל המפלצת הזו שיצרו הימין הקיצוני פשוט אינה קיימת. הימין הקיצוני מנסה להסתיר את העוול האמיתי, את מדיניות הכיבוש, הדיכוי והמצור נגד העם הפלסטיני. זו עמדתי הפוליטית ואיני מתכוונת להתנצל עליה", אמרה יזבק בתגובה לטענות נגדה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.