הטרור הפלסטיני

חברון: מחבל בן 17 חוסל בעימותים

על רקע עסקת המאה: מחבל בן 17 שיידה בקבוק תבערה לעבר לוחמי צה"ל במהלך התפרעויות קשות בחברון, נפצע אנוש מירי לעברו ומת מפצעיו בבית החולים - תיעוד ראשוני

https://www.facebook.com/RamallahNewsOfficialPage/videos/2177268042375677/?t=0

עו"ד איתמר בן גביר הגיב: "אין על החיילים התותחים שלנו! מקווה שהפצ"ר לא יחליט להתנכל לאותם חיילים צדיקים, ואני מודיע כבר מעכשיו: אגן משפטית על החיילים האלו בכל דרך ככל שיהיה צורך בכך."

ח"כ עופר כסיף הגיב בזעם: "הלב כואב על מוות מיותר של נער בן 17 בחברון. הילד נרצח בעיר תחת כיבוש, שרחובות בה מופרדים על בסיס אתני ותושביה סובלים יום יום מאלימות המתנחלים והצבא. הטענות על בקבוק תבערה או לא אינן משנות דבר וחצי דבר – לצבא הישראלי אין מה לחפש בחברון ועליו לצאת ממנה מיד ולמנוע כל אלימות נוספת."

מוקדם יותר השבוע, הוזעקו לוחמי מג"ב לפיזור עשרות מתפרעים פלסטינים אשר יידו אבנים בחברון לוחמי מג"ב שהגיעו למקום ביצעו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ובמהלך ניסיון להדוף את המתפרעים ולפזרם הושלך בקבוק תבערה לעבר קצין מג"ב שלא נזקק לטיפול רפואי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.