הרשת סוערת

ניר אבישי: "הותקפתי פיזית ב'אח הגדול'

תמונה – שוברים שתיקה
דובר ארגון 'שוברים שתיקה' לשעבר ניר אבישי, עורר סערה בבית 'האח הגדול', לאחר שטען כי הותקף פיזית בבית האח לאחר שלכלך על חייל צה"ל - הצל: "תומכי ניר אבישי מרמים מסוק תמיכה לאדם שיורק ללוחמי צה"ל בפנים! תעודת עניות למדינה" - צפו

https://www.youtube.com/watch?v=_OtSzA6sNkA

הבוקר פרסם פעיל הימין 'הצל' פוסט זועם על המסוק תמיכה שהטיסו לניר אבישי: "בחילה. מספר שעות לאחר פיגוע דריסה שבו נפצעו 14 טירונים של גולני. תומכי ניר אבישי מרמים מסוק תמיכה לאדם שיורק ללוחמי צה"ל בפנים! תעודת עניות למדינה. זה המסוק שהרימו לדובר שוברים שתיקה. לאדם שאחראי לחרם של ישראל בעולם. האדם שאחראי לזה שחיילים וקצינים נשפטים כפושעי מלחמה בהאג. אדם שמעריץ את אויבינו.

עוד כותב הצל: "אבל המסוק והשלט הזה זה בדיוק האידיאולוגיה השקרית של שוברים שתיקה, שמוכרים את עצמם כחיילים פטריוטים ותכלס אנטישמים שמפיצים עלילות דם שקריות נגד צה"ל.. שוברים שתיקה סכנה קיומית!"

https://www.facebook.com/TheShadow69/photos/a.10152453447630255/10157655777715255/?type=3&theater

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.