פרובוקטור?

נתניהו על יאיר גולן: "ירד מהפסים"

תמונה – פייסבוק יאיר גולן
סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן ממפלגת העבודה, תקף והאשים את הימין בישראל במצב הביטחוני בארץ - נתניהו שיתף והגיב: "ירד מהפסים" - צפו בקטע

בראיון לאודי סגל תקף גולן את הימין: "ממשלת סמוטריץ' נתניהו קישקשה על סיפוח מסוכן, הציתה את השטח ועכשיו יש חיילים פצועים בבתי חולים. כשמי שאומר את האמת מיד מתויג כ"חולה נפש" אין פלא שכולם שותקים. ביבי, בנט, אולי אני לא בדיוק איש השמאל שהתרגלם אליו, אבל אותי צעקות ההיסטריה מימין לא יפחידו, אני אמשיך להגיד את האמת."

הליכוד מסר בתגובה: "בושה. לפי יאיר גולן, שותפו הטבעי של גנץ לממשלה, הימין אחראי לטרור נגד חיילי צה״ל ואזרחי ישראל. כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את ״תוכנית המאה״. אין לגנץ ממשלה בלי גולן וטיבי, מי שמצביע עבורם יקבל בחירות רביעיות"

https://twitter.com/purplerainf/status/1225468130241253376?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.