מתקפת בחירות

נתניהו לגנץ: "מה אתה מגמגם פה?"

תמונה – פייסבוק הליכוד
ראש הממשלה נתניהו יוצא במתקפה נגד ח"כ גנץ, בעקבות התגובה הרפה שלו על כוונת רה"מ לשעבר אולמרט לפעול יחד עם אבו מאזן נגד תוכנית 'עסקת המאה' של טראמפ: "אני אומר לבני גנץ דבר פשוט מאוד, תתנתק מאולמרט! תגנה את אולמרט. מה אתה מדבר כאן בשפה רפה? מה אתה מגמם פה? תגיד חד משמעית" / עוד חושף נתניהו סיפור אישי משיחות השלום עם ממשלת אובמה

ראש הממשלה נתניהו תוקף בחריפות את בני גנץ ודורש ממנו לגנות את אולמרט ולפטר את יועצו שכינה את נשיא ארה"ב טראמפ היטלר: "שיעשה מה שהוא רוצה?! ככה מדבר מנהיג?! בני גנץ. זה פשוט לא יאומן..ככה לא פועל מנהיג. אני אומר לבני גנץ דבר פשוט מאוד, תתנתק מאולמרט! תגנה את אולמרט. מה אתה מדבר כאן בשפה רפה? מה אתה מגמם פה? תגיד חד משמעית"

עוד תקף נתניהו ודרש: "בני גנץ, תעצור את הנזק ותפטר את היועצים הקרובים שלך שמשווים את נשיא ארה״ב דונלד טראמפ – להיטלר. הנשיא טראמפ הוא הידיד הגדול ביותר שהיה לישראל בבית הלבן. אסור להתנהג כך. גנץ, פטר אותם עוד הערב!"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הגיב: "נתניהו, אין יותר אף איש ימין שמאמין לחזיונות שלך על הפלת חמאס וסיפוחי שטחים. איבדת שליטה על הביטחון, על הבריאות ואפילו הליכודניקים כבר מבינים שחייבים להתקדם. בעוד חודש יתחיל המשפט שלך וישראל תיגמל מהשקרים שלך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.