קשה לצפייה

עונש במקום: חוסל עם בקבוק תבערה ביד

תמונה – twitter
הפלסטינים מפרסמים תיעוד חדש ודרמטי, בו נראה המחבל מחמד חדאד שחוסל בשבוע שעבר במהלך התפרעויות קשות בחברון, מזנק עם בקבוק תבערה לעבר כוחות הביטחון וסופג פגיעה ישירה בפלג גופו העליון. צפו בתיעוד הדרמטי

כזכור, עשרות מתפרעים פלסטינים התעמתו עם כוחות הביטחון בחברון על רקע פרסום עסקת המאה, במהלך המהומות נורה מחבל בן 17 שיידה בקבוק תבערה לעבר לוחמי צה"ל, הוא נפצע אנוש ומת מפצעיו בבית החולים.

ח"כ עופר כסיף הגיב בזעם: "הלב כואב על מוות מיותר של נער בן 17 בחברון. הילד נרצח בעיר תחת כיבוש, שרחובות בה מופרדים על בסיס אתני ותושביה סובלים יום יום מאלימות המתנחלים והצבא. הטענות על בקבוק תבערה או לא אינן משנות דבר וחצי דבר – לצבא הישראלי אין מה לחפש בחברון ועליו לצאת ממנה מיד ולמנוע כל אלימות נוספת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.