הנקמה

נתניהו חושף: "חשבתי שצריך מהלך מהיר"

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה נתניהו יוצא במתקפה ישירה נגד שר הביטחון בנט, שקד וסמוטריץ'. בכנס בחירות של הליכוד בבית שאן חשף נתניהו, כי במהלך הנסיונות להקמת קואליציה, גנץ כמעט הצליח להעביר את בנט ושקד לצד של כחול לבן: "טוב, אני חשבתי שצריך לעשות מהלך מהיר. מיניתי שר ביטחון" / צפו

שר התחבורה סמוטריץ תקף את נתניהו: ‏"מבין שחבריי שרי הליכוד קיבלו הבוקר הוראה לשבור את עוצר הראיונות הארוך שהכותב להם כדי לצאת במתקפה על השר בנט. מישהו יכול להסביר את אסטרטגיית מנהיג המחנה הלאומי שבמקום להתאמץ להגדיל את גוש הימין ולהביא 61 מנדטים בוחר לירות בתוך הנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר"

גם השר גלעד ארדן מתח הבוקר ביקורת חריפה נגד השר בנט: "לנפתלי בנט אין מה להציע לציבור שהוא מנסה להשיג את תמיכתו, אז הוא מנסה לתפוס טרמפ על הישגים של נתניהו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!