ביבי לשבת

סערה: נתניהו הצטרף לקליפ השבועי

בתגובה לביקורת של ליאור שליין על הדתה בקליפ המוזיקלי השבועי שמפרסמים העיתונאים ינון מגל, אראל סגל ושמעון ריקלין, הפתיע היום ראש הממשלה נתניהו והופיע בקליפ השבועי • בעקבות פרסום הסרטון הושעה אראל סגל מתאגיד השידור 'כאן 11' עד לבירור העניין - צפו בתגובת כחול לבן

יאיר נתניהו הגיב: "מוטי גילת הנחש צפע, אריה גולן המבחיל וכל חבורת הזבל תמשיך ללא שום הפרעה לקבל מליונים בתאגיד על חשבון הציבור, עד גיל 120"

העיתונאי שמעון ריקין שהשתתף בסרטון הגיב: "כולה שרנו שיר לשבת. וקובלנץ שמסדר רק שמאלנים בתאגיד ( חוץ מייצוג סמלי). משתגע. ומדליף שאראל סגל הושעה. כלומר. כל יום תעמולה בתאגיד מהבוקר עד הערב של גינת והחברה נגד ביבי זה אחלה. אראל סגל שר שיר וקובלנץ המאוזן משתגע. יוחזר אראל סגל לשידור מייד. די לסתימת הפיות"

השרה איילת שקד הגיבה: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה – מושעה מיידית מעבודתו. בושה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.