דרמה פוליטית

צפו: הקלטות מנדלבליט ואשכנזי נחשפים

תמונה – משה מילנר לע"מ
לאחר שנים של הסתרה, העיתונאי ברוך קרא חושף הערב בערוץ 13 קטעים מהקלטות היועמ"ש מנדלבליט ובכיר 'כחול לבן' ח"כ גבי אשכנזי, מפרשת "המסמך המזויף" / צפו בתחקיר שמעורר סערה

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב לחשיפת ההקלטות: "וואו!!!! מנדלבליט תפר את התיקים לנתניהו בגלל שנסחט ע״י שי ניצן שהחזיק בקלטות שלו משבש הליכי חקירה!!!!!" / עוד צייץ יאיר: "לפי ההקלטות של מנדלבליט שחושף עכשיו ברוך קרא בערוץ 13, מנדלביט קיבל את ההחלטות על תפירת התיקים של נתניהו, כאשר הוא בניגוד עניינים חמור ביותר עם מתחרה פוליטי של נתניהו- גבי אשכנזי, מכחול לבן!"

העיתונאי יואב יצחק כתב: "אמרנו לכם. זוכרים? מנדלבליט חשוף לסיכון ופרישה * שלוש קלטות המוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות מתעדות שיחות שקיים מנדלבליט בהן הדליף מידע בשיחות שקיים בלשכת אשכנזי * הקלטות אלה – שהן-הן המפלילות – נתונות גם עתה בצו איסור פרסום שהוצא ע״י בית המשפט העליון"

העיתונאי בועז גולן שטוען שיש לו את הקלטות מנדלבליט אך לא פירסם, כתב וצייץ: "שאפו לקרא. חייב לספר שמדובר בקמצוץ מהקלטות מנדלבליט. היועמ״ש הזה שיקר בחקירותיו, הדליף מידע מחקירות, שיבש חקירה ועוד. הוא מצוי בניגוד עניינים מטורף ואם הייתי פרקליט של רה״מ – הייתי אומר בקול שהכל קומבינה של חברים להפילו. מנדלבליט חייב ללכת הביתה! יש עוד חומרים קשים – האמינו לי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!