בלי פילטרים

נטלי דדון חושפת: "יש לי אקנה על הפרצוף"

תמונה – נטלי דדון אינסטגרם
הדוגמנית נטלי דדון מצטרפת לטרנד של דוגמניות ונשים משפיעות ברחבי העולם, שחושפות את מראה פניהם ברשת בלי איפור ומייק אפ. כך היא נראית בסרטון שפרסמה בסטורי: "יש לי אקנה על הפרצוף, זה מה יש וזה יעבור, וזה לא מה שמגדיר אותי"

בסרטון שפרסמה הדוגמנית נטלי דדון, היא חושפת באומץ על התקופה הקשה שהיא עוברת וממה היא סובלת: ״אני רוצה לספר לכם משהו שממש מציק לי, אני עוברת תקופה מתסכלת עם הפרצוף שלי, שהוא בעצם כלי העבודה שלי. מרגיש לי צבוע לקבל מחמאות מדהימות, הרגשתי פייקית. זה קצת מביך אותי לדבר על זה אבל כן, העור שלי לא מושלם. אני עם כדורים, משחות ואנטיביוטיקה. איך חוזרים פתאום לגיל 16 בגיל 36? יש לי אקנה על הפרצוף, זה מה יש וזה יעבור, וזה לא מה שמגדיר אותי", חשפה נטלי באינסטגרם וקיבלה אלפי תגובות מעודדות ומחזקות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.