הסכר נפרץ

בועז גולן חושף את תמלילי אשכנזי

תמונה – אליהו ועקנין
העיתונאי בועז גולן חושף הערב בכנס 'הלאומיאדה' חלק מתמלילי ההקלטות מפרשת "מנדלבליט ואשכנזי" האסורות לפרסום / אביעד גליקמן מדווח מפי גורם בכיר במערכת אכיפת החוק: "בועז גולן צפוי להיחקר באזהרה" / צפו

לאחר שהעיתונאי ברוך קרא חשף חלק מההקלטות הלא דרמטיות מפרשת 'המסמך המזויף', העיתונאי בועז גולן חושף הערב קטעים נוספים מההקלטות וכך הפר לכאורה את צו איסור הפרסום שהוטל על ההקלטות. העיתונאי אביעד גליקממן מדווח מפי גורם בכיר במערכת אכיפת החוק, כי בועז גולן צפוי להיחקר באזהרה.

בועז גולן מסר בתגובה לסערה:"תשתו מים ותרגעו. כל מה שאמרתי מפורסם ונמצא גם ברגעים אלה ברשת האינטרנט ובכלי תקשורת רשמי ופורסם בעבר באתר של העיתונאי יואב יצחק. החומר מותר בפרסום."

אמש תקף אהוד ברק את ח"כ אשכנזי וכתב: "האמת, אשכנזי שיקר אז שוב ושוב לחוקרי משטרה, לחברי המטכל ולציבור. והוא משקר גם הערב: א)הצא״פ כולל כ 15 שיחות שנוגעות ללב הפרשה (לא רופא שיניים ולא חברי ילדות) ומאירות את אשכנזי באור של עבריין לכאורה."

https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=NO8Tu1FYtXw&feature=emb_logo

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.