איומי מלחמה

נתניהו במסר לחמאס: "אתם הבאים בתור"

תמונה – לשכת רה"מ
לאחר 70 רקטות שנורו מעזה לישראל ביממה האחרונה, סייר ראש הממשלה נתניהו במערכת כיפת ברזלבאיזור אשדוד ואיים על ראשי חמאס בחיסול ממוקד: "יש לי מסר לראשי ארגוני הטרור: אם לא יושב השקט - אתם הבאים בתור" / ח"כ גנץ: לא נהסס לכבוש את רצועת עזה אם זה מה שצריך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בסוללת כיפת ברזל באזור אשדוד ואיים על ראשי חמאס: ״אתמול תקפנו בכמה זירות – תקפנו בסוריה, תקפנו בעזה, ואנחנו מוסיפים להכות עכשיו עם מטוסים, טנקים ומסוקים. אנחנו נמשיך להכות עד שיושב השקט. יש לי מסר לראשי ארגוני הטרור: אם לא יושב השקט – אתם הבאים בתור.״, איים נתניהו על ראשי ארגוני הטרור בעזה.

יו"ר כחול לבן ח"כ גנץ התייחס להסלמה הביטחונית בראיון לאמנון לוי בערוץ 13, והבטיח כי הוא יכול להביא לאפס טרור מעזה: "אני מכיר מניסיוני את הסבבים, יש פה סוג של אולטימטום מדינתי לחמאס, או הסדרה או מערכה רחבה. לא נהסס לכבוש את רצועת עזה אם זה מה שצריך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!