ביבי vs בני

קרב עלבונות: "מה לא בסדר עם בני גנץ?"

תמונה – לע"מ
אחרי שהבטיח לגנץ חצי קדנציה בראשות הממשלה: ראש הממשלה נתניהו מצטרף לטרנד ברשת ללעוג לרמטכ"ל לשעבר ח"כ בני גנץ שמתבלבל בראיונות לתקשורת. תגובת כחול לבן לנתניהו לא איחרה לבוא. צפו

ראש הממשלה נתניהו מצטרף לטרנד החם בקרב מצביעי הימין ומפרסם סרטון לעגני, בו מוצגים כל הקטעים בו התבלבל יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בראיונות לתקשורת.

מפלגת כחול לבן הגיבה במהירות ופרסמה סרטון ערוך מגמגומים של נתניהו בראיונות לתקשורת.

העיתונאי מנחם טוקר מרדיו קול חי צייץ: "ד"ר אמיר הלמר, מומחה מס 1' בישראל לשפת גוף (לשעבר חוקר בכיר במשטרה ע"פ שפת גוף) טוען בשידור עכשיו לאור הפדיחות של גנץ כי "בני גנץ סובל מדיסלקציה קשה על גבול מחלת הנפש. ולגבי המימד החמישי הוא שיקר בשידור חד משמעית".

https://twitter.com/menachem_toker/status/1232299658325655552?s=20

אושיית הרשת מלך זילברשלג צייץ בזעם: "הטלת הרפש בין המועמדים לראשות הממשלה וציוץ סרטוני לעג על גמגומים הדדיים הם גועל נפש צרוף ורדידות מבישה. מחר כשתהיה שוב טיסת שוקולד, תקיפת פקחים של משרד הבריאות, דקירה על חניה ונערי איה נאפה נצטרך להזכיר לעצמנו שהגלגל הזה מתחיל ומתוחזק איפשהו שם למעלה. איכס"

בראיון לגדי נס ברדיו 104.5 צפון התייחס גנץ להשפלות ולעג נגדו: "אני רואה שמשפריצים בוץ. אני ניהלתי את הארגון הכי גדול במדינת ישראל. אני זה שהביא אלטרנטיבה שלטונית ראשונה אחרי 10 שנים. אני חושב שכל הדברים האלה זה השפרצת בוץ, אני לא מתרגש מזה אבל אני לא מתכוון לרדת לרמה הזאתי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.