קלטת לוהטת

מביך: הקלטות חדשות של בכר על גנץ

תמונה – כחול לבן
העיתונאי בועז גולן מפרסם הקלטות חדשות ומטלטות מהתייעצותו של יועצו הכי קרוב לשעבר של גנץ ישראל בכר, עם הרב גיא חבורה: "כל התקשורת יודעים שהוא נואף גדול. כל הכתבים יודעים שהוא נואף גדול"

בהקלטות חדשות שפרסם העיתונאי בועז גולן, נשמע יועצו האסטרטגי של גנץ שפוטר אמש, מספר על גנץ: "כל התקשורת יודעים שהוא נואף גדול. כל הכתבים יודעים שיש לו מאהבת באמריקה. כל הכתבים יודעים, יש להם חומר עליו, כל רשתות התקשורת הבכירות יודעות עליו".

מכחול לבן נמסר בתגובה לאתר 0404: "עלילות הדם של חיילי ראש המאפיה נתניהו ושלוחיו חצו כל קו אדום בהפצת שקרים. על פרסום הכזב הזה תוגש תביעה על סך 2.5 מיליון ש"ח".

העיתונאי ינון מגל הגיב: "כפי שאני חוזר כל הזמן ואומר. השיטות המלוכלכות והמטונפות של השמאל להפיל אנשי ימין. כולל בענינים אינטימיים. תמיד חוזרות אליהם. בבומרנג ענק. כמו עכשיו. ערב בחירות. קארמה איז אה ביצ'"

https://twitter.com/kkalkkal5/status/1234214799908786176?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.