דרושים עריקים

הצעה מפתה לח"כ כהן לערוק לליכוד

תמונה – כחול לבן
ח"כ מירב כהן מ'כחול לבן' חושפת הצעה שקיבלה מבכירים ממפלגת הליכוד, להתמנות לתפקיד שרה בממשלה אם תערוק לממשלת הימין בראשות נתניהו / השר דרעי על יוזמת החקיקה נגד נתניהו: "עדיין לא מאוחר להתעשת

ראש הממשלה ממשיך בניסיונות להקים ממשלה: ח"כ מירב כהן מ'כחול לבן' חושפת את ההצעה שקיבלה להתמונת לשרה בתמורה לעריקה: "הליכוד פנו אלי בהצעה לערוק תמורת תפקיד שרת הרווחה". לטענתה, היא דחתה את ההצעה ואמרה: "זה מהלך ציני, בדיוק מסוג הדברים שגורמים לציבור לאבד את האמון בפוליטיקאים; לקחת את הכוח הזה ולהעביר אותו למפלגה אחרת בניגוד לרצון הבוחר זה מעשה שלא יעשה".

במקביל, 'מפלגת 'כחול לבן' החלו במגעים עם מפלגות השמאל והערבים לקדם חוק שימנע מראש ממשלה עם כתב אישום להקים ממשלה.

שר הפנים אריה דרעי תקף את היוזמה: "הרעיון להעביר לאחר הבחירות ואחרי שהציבור אמר את דברו, חוק אישי שימנע מנתניהו לכהן כראש הממשלה הוא חרפה ושבירת כל כללי המשחק של המערכת הפוליטית. כחול לבן מוכנים להקריב את טובת המדינה ואחדות העם על מזבח השנאה האישית לנתניהו שמאחדת בינם לבין ליברמן והרשימה המשותפת. חשבתי שהם למדו לקח מהמכה שספגו בבחירות ש״רק לא ביבי״ אינה אג׳נדה ואינה תכנית עבודה. עדיין לא מאוחר להתעשת", כתב דרעי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.