הקרב על הכסא

רגב ונתניהו תוקפים: "מי מנהל אותך ליברמן?"

תמונה – מירי רגב
ראש הממשלה מגיב להודעת ליברמן כי יתמוך יחד עם הרשימה המשותפת בחוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה: "ליברמן, האם אתה סתם שקרן שאין לו מילה או שיש לך גם מניע נסתר?" / שרת התרבות מירי רגב: "מה קרה לך ליברמן? מי מנהל אותך?" •

בעקבות הודעתו של אביגדור ליברמן לתמוך בחוק המונע מראש ממשלה עם כתב אישום להקים ממשלה, ראש הממשלה נתניהו מגיב בחשבון הטוויטר בצירוף סרטון: "ליברמן, האם אתה סתם שקרן שאין לו מילה או שיש לך גם מניע נסתר?"

גם שרת התרבות מירי רגב תקפה את ליברמן ורמזה כי הוא נסחט לכאורה בידי אנשים זרים: "אביגדור ליברמן. תגיד לי אתה לא מתבייש? זו לא האמת שלך, זה השקר שלך" "תגיד מי מנהל אותך ממי אתה מפחד. מה קרה לך? אתה הולך יחד עם אחמד טיבי לחוק שהולך להפיל את ראש הממשלה שנבחר על ידי רוב הציבור. מה קרה לך ליברמן? ספר מי מנהל אותך"

לסיום תוקפת רגב: "אמרת בעבר שלא תתמוך בחקיקה פרסונלית. אז מה קרה לך תגיד לי? מי מנהל אותך? זו לא האמת שלך, זה השקר שלך. תתעוררו חבריי, תתעוררו, מנסים לגנוב לנו את הבחירות, מנסים לבטל את הקול שלנו. לא ניתן לזה לקרות"

חשיפה: האמת של ליברמן יוצאת לאור

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Thursday, March 5, 2020

יאיר נתניהו הגיב: "‏למעט שעדיין לא הבינו למה ליברמן ערק לגוש השמאל. אחרי 3 עשורים שהיה בפוליטיקה עם 0 הישיגים (למעט קומבינות עם החרדים), פתאום ליברמן מנע הקמת ממשלת ימין של 65 מנדטים באפריל עם תירוצים קלושים שאף אחד כבר לא זוכר. מה הסיבה? היום כבר כולם יודעים. ליברמן פשוט נסחט ע״י הפרקליטות!"

יאיר ממשיך ותוקף: "יואב יצחק חשף שורה של עבירות פליליות חמורות מצד ליברמן ובניו. בכל רגע נתון הפרקליטות יכולה לפתוח עליהם חקירה ולהכניס אותם לכלא לשנים רבות. ליברמן הבין, או שנאמר לו אף במפורש, שכל עוד יביא את ראשו של שנוא הפרקליטות והדיפ סטייט, נתניהו, לא יגעו בו ובבניו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.