האמת לצפייה

צפו: בועטת בשוטר, מתנצלת ומשוחררת

תמונה – דוברות המשטרה
לאחר פרסום סרטון 'שיימינג' ברשת נגד שוטרים שביצעו מעצר על הפרת צו בריאות העם בחוף הים בבית ינאי, מפרסמת המשטרה תיעוד וידאו מהאירוע ממצלמות הגוף של השוטרים. צפו

בתיעוד שפרסמה המשטרה ניתן לראות, באישה ושני ילדיה כשהם מבלים בחוף הים בניגוד לתקנות לשעת חירום. השוטר ביקש ממנה בנימוס רב לעזוב את החוף ולהזדהות בע״פ פעמים רבות לצורך השלמת האכיפה.

לאחר שהתעקשה לסרב להזדהות חרף הפצרות השוטרים, כאשר הודיעו לה על מעצרה וניסו לאזוק אותה, היא תקפה את השוטר ובעטה בו באזור החלציים, כשכל העת ילדיה ואזרח נוסף שהיה במקום מפצירים בה לחדול מהתנהגותה הפסולה.

לאחר שנרגעה והתנצלה בפני השוטרים על התנהלותה, ולמרות התנהלותה הפסולה כשתקפה לובש מדים בניגוד לחוק, היא שוחררה לדרכה לאחר שניתן לה דו"ח בגין שהייה במקום אסור בניגוד לתקנות.

מהמשטרה נמסר: "בתקופה האחרונה אנו עדים לניסיונות הולכים וגוברים להכפיש שוטרים העומדים בחזית המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ופועלים לאכוף את החלטות הדרג המדיני, התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם למען הבריאות של כולנו."

"אנו רואים בחומרה כל ניסיון לשבש פעילות אכיפה משטרתית, כמו גם את הניסיון להכפיש את השוטרים הפועלים מתוקף תפקידם כחוק. אנו קוראים לציבור לקיים את הוראות החוק והנחיות משרד הבריאות ולהישמע להוראות והנחיות השוטרים בשטח, שפועלים יומם וליל לשמור על הבריאות של כולנו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!