מצמרר לצפיה

קורבנות טרור: הספדים דומעים על בנם שנרצח

תמונה – צילום דוד רביבו
הוריו השכולים של עמית בן יגאל ז"ל בן 21 מרמת גן שנרצח הלילה בפיגוע אבנים, מספרים בדמעות על השיחות האחרונות שהיו להם עם בנם הקטן עמית שנרצח הלילה במהלך פעילות מבצעית בג'נין. צפו

שעות לאחר הפיגוע, ספדה האם בכאב על בנה הבכור והקטן שנרצח הלילה בפיגוע אבנים: "אני מחנכת בישראל 25 שנה, רציתי לדבר על החינוך אבל לא חשבתי שזה יגיע אליי בצורה כזו, הבן הבכור שלי, הבן האהוב שלי נהרג. אני לא מבינה, הוא תמיד רוצה להיות הראשון בתור"

האב השכול, ברוך בן יגאל ספד בדמעות וסיפר על השיחה האחרונה עם בנו: "זה ילד יחיד שלי, כל החיים שלי סביב הילד הזה. אני בעצמי מורה בישראל חינכתי אותו לערבים ואהבת ישראל. מעולם לא קראתי לו עמית, בוגי מוגי או בויה"

עוד ספד האב בכאב וסיפר: "הוא אומר לי אבא אני רוצה שתחתום לי קרבי, אני רוצה לשרת שירות משמעותי. אמרתי לו אתה הבן יחיד שלי, אין לי כלום חוץ ממך לא אבא ולא אמא כלום אין לי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.