חשבון נפש

אביב גפן פורץ בבכי בראיון לדנה וייס: "פתאום ראיתי אותם"

תמונה – אביב גפן אינסטגרם
במהלך ראיון לעיתונאית דנה וייס בערוץ 12, פרץ הזמר אביב גפן בבכי כשסיפר על ההודעות המרגשות שקיבל מתושבי בני ברק כשהגן עליהם מההסתה נגדם בקורונה. צפו

לא שוכח: הזמר אביב גפן פרץ בבכי בראיון לדנה וייס בערוץ 12, כשסיפר לה על ההודעות המרגשות שקיבל מתושבי בני ברק בתקופת משבר הקורונה, כשהגן עליהן מפני ההסתה ברשתות החברתיות.

"הופעתי בלי קהל, ושם לא הכנתי מראש, אמרתי עזבו את בני ברק, הם לא אשמים. הם מאמינים באלוהים ואני בגוגל. אני יורד מההופעה בשידור חי, אני רואה על הטלפון שלי אני לא מגזים 420 הודעות. מישהו העביר את המספר שלי לכל תושבי בני ברק. ואני קורא את ההודעות ובוכה. בארבע הרימו אותי אמרו לי לך הביתה"

בתגובה האם הוא מכה על חטא ענה גפן: "שנים לימדנו איך לשנוא את האחר, הוא דתי הוא חילוני ואפילו אני הייתי כבר חייל במשחק הזה. פתאום ראיתי אותם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!