רועד מפחד

הרב הראשי האיראני במסר לנתניהו:"מגנים את התוקפנות"

תמונה – הטלוויזיה האיראנית
שלטון האייתולות באירן משגרים הערב מסר לראש הממשלה נתניהו בשפה העברית, באמצעות הרב הראשי של הקהילה היהודית באירן: "אנחנו יהודי אירן מוקיעים ומגנים בחוזק ובתוקף את מעשים ותוקפנות שלכם". צפו

בני ערובה: על רקע מלחמות הסייבר בין ישראל לאירן בשבועות האחרונות כך על פי מקורות זרים, הרב הראשי של הקהילה היהודית באירן, משגר מסר בעברית לאזרחי ישראל ובראשם נתניהו, בו הוא מגנה את התוקפנות של ישראל.

בסרטון שפורסם הערב בטלוויזיה האיראנית,ר נראה הרב מצהיר בשפה העברית: "יהודי אירן רוצים לשלוח את המסר הזה לציונים ובראשם לנתניהו. דעו לכם שאתם הציונים לא מייצגים את היהדות ולא מייצגים את העם היהודי. אתם מייצגים רק, רעיון ותנועה פוליטית שרעיונה וערכיה נוגדות את הרעיונות והערכים של תורתנו הקדושה והדת היהודית."

לסיום מצהיר הרב האיראני: "אנחנו יהודי אירן מוקיעים ומגנים בחוזק ובתוקף, את מעשים ותוקפנות שלכם ומצהירים ומדגישים לכל העולם שיש הבדל גדול בין ציונות ליהדות"

כזכור, לפני מספר שבועות נהרגו עשרות חיילים איראנים מטיל ידידותי שפגע בטעות בספינה איראנית במהלך תרגיל מלחמה במפרץ הפרסי. בעיתון הניו יארק טיימס דווח, כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי מתקפת הסייבר נגד אירן בשבועות האחרונים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.