זעם חרדי

טיבי תוקף: "כך הייתם עושים לילדה בצפון תל אביב?"

תמונה – פייסבוק אחמד טיבי
ח"כ אחמד טיבי תוקף המשטרה על עיכוב הילדה הקטנה שהסירה את המסיכה כדי לשתות מים לטענתה: "השאלה אם כך הייתם עושים עם ילדה בצפון תל אביב? לא!". צפו

סערת המסיכות: ח"כ אחמד טיבי תוקף בחריפות את משטרת ישראל, בעקבות הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראית ילדה קטנה כשהיא היא עם אחיה הקטנים, ממרמת בבכי, לאחר שעוכבה על ידי שוטרים כי הסירה את המסיכה למספר שניות כדי לשתות מים"

בדיון בכנסת זעם ח"כ טיבי, הילדה בסוף שמה מסיכה, "השאלה אם כך הייתם עושים עם ילדה בצפון תל אביב באותו גיל? אם המשטרה הייתה עושה? לא. אלה דעות קדומות, סטוריוטיפים.ילדה חרדית אז אפשר, זה האחר. לכן זה מביש. עד איפה יכולה המשטרה הזאת לרדת לאיזה רמות", תקף טיבי.

זעם ברשת: בת 13 עוכבה על מסיכה ופרצה בבכי

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף את חברי הכנסת החרדים: "ח"כ סמוטריץ' במליאה: יש אכיפת יתר כלפי הציבור החרדי וזה נורא ואיום שאתם, הח"כים החרדים לא מוחים על הדבר הזה, אתם חלק מהקואליציה והציבור שלכם מרגיש נרדף."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.