מהומות הקורונה

אנרכיה: גבר מנפץ חלון בנק בתל אביב

תמונה – צילום יאיר טל
לאחר הפגנת העצמאים בכיכר רבין בתל אביב, מאות מפגינים חוסמים כבישים ומתעמתים עם שוטרים שמפזרים את ההפגנה. צפו בניפוץ חלון בנק ברחוב אבן גבירול.

לאחר הפגנת העצמאים בכיכר רבין בתל אביב, התעמתו מאות המפגינים עם כוחות המשטרה והחלו בחסימת כבישים. מפגין זועם תועד כשהוא מנפץ באבן את חלון הבנק ברחוב אבן גבירול בתל אביב.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לונדליזם נגד הבנק: "לא צריך את התמונות האלה כדי לדעת שההפגנה הערב היא הפגנת שמאל של אנרכיסטים שונאי נתניהו והימין, שרוכבים בציניות על מצוקתם הכלכלית האמיתית של רבים מאזרחי ישראל. תראו את הקידום של התשורת השמאלנית, את הכתובות וקריאות הנאצה."

"יש מצוקה כלכלית, היא אמיתית, ונתניהו לא מטפל בה טוב, אבל לימין אין מה לחפש בהפגנה הזו. חבריי בימין, אל תהיו אידיוטים שימושיים של השמאל ואל תשחקו לידיו גם אם אתם כועסים על נתניהו בצדק."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!