סערה ברשת

תיעוד: אשה עוכבה על מסיכה בקניון ונעצרה

תמונה – דוברות המשטרה
במהלך פעילות אכיפת בריאות העם, נעצרה אשה לעיני ילדיה לאחר שתקפה שוטרות שעיכבו אותה על חבישת מסיכה. כך זה נראה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: בהמשך לתיעוד חלקי שהופץ ברשתות החברתיות אודות מעצר אישה בשעות הצהריים בקניון מלחה בירושלים, נבהיר כי מדובר בתיעוד שאינו משקף את המציאות כלל ונועד להכפיש את השוטרות שפעלו במקצועיות.

האירוע החל לאחר ששוטרים שפעלו במקום הבחינו באישה כשהיא לא עוטה מסיכה על פניה כנדרש בניגוד לתקנות. כאשר ביקשו ממנה להזדהות במשך מספר פעמים, היא סירבה, עד שלבסוף הזדהתה לאחר שהשוטרות הסבירו לה כי אינן מעוניינת לעכב אותה, בעיקר בשל העובדה כי נמצאת יחד עם ילדיה. לאחר שנרשם נגדה דו"ח היא שוחררה לדרכה למרות שגידפה את השוטרות.

לאחר מספר דקות, שבה החשודה אל השוטרות שכבר המשיכו בפעילותן, תוך שהיא שוב לא עוטה את המסיכה כנדרש על פניה, וניסתה לחטוף את מכשיר הטאבלט מידה של השוטרת. בשלב זה השוטרת הודיעה לאישה שהיא עצורה בגין תקיפת שוטר, ולאחר שהתנגדה למעצר, נאלצו השוטרות לאזוק אותה, כל זאת תוך שהאישה ממשיכה לגדף ולקלל את השוטרות לנגד עיניי ילדיה.
בנה כבן ה 14 עוכב גם כן לאחר שתקף את השוטרות.

כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף ממצלמות האבטחה: השוטרות עטו מסיכות על פניהן, ואלו נתלשו מפניהן ע"י החשודה עת התנגדה למעצר.

לאחר שהובאה לתחנת המשטרה וטרם חקירתה, החשודה התנצלה בפני השוטרות על התנהגותה הפסולה, ולפנים משורת הדין, הוחלט לשחררה ללא נקיטת כל הליך פלילי נגדה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!