ממשלה קרועה

רה"מ נתניהו: "הכתובת על הקיר בהפגנות, אף אחד לא יוכל להגיד לא ידעתי"

תמונה – הפגנות נגד רה"מ נתניהו
עימות לעיני המצלמות: בפתח ישיבת הממשלה השבועית תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את הסיקור התקשורתי להפגנות בלפור, וזכה להערה מראש הממשלה החליפי בני גנץ. צפו


צילום וידאו: ערוץ הכנסת

בפתח ישיבת הממשלה, התייחס ראש הממשלה נתניהו להפגנות השמאל נגדו בבלפור: "בני, אני לא התכוונתי לדבר על ההפגנות, אבל כיוון שאתה נגעת בהם אני אגיד כמה דברים. ראשית אני מגנה אלימות כלשהיא, אין בה שום מקום לשום צד"

רה"מ נתניהו הוסיף: "כאן בשם הדמוקרטיה, אני רואה ניסיון לרמוס את הדמוקרטיה. בהפגנות הללו יש עיוות של כל הכללים. קודם כל אף אחד לא מגביל את ההפגנות, הולכים לקראתם. זה מדגרות של קורונה, יש כללים שלא נאכפים, אף אחד לא מגביל את זה, ואף אחד גם לא ניסה להגביל. אני אומר הפוך, "מתדלקים את ההפגנות האלה, במיוחד בהתגייסות תקשורתית שאני לא זוכר כמוהה, מעודדים אותה, מאפשרים לשתק שכונות מאפשרים לחסום כבישים בניגוד מוחלט לכל מה שהיה מקובל בעבר"

עוד אמר רה"מ נתניהו והזהיר: "הכתובת על הקיר בפייסבוק, הכתובת על הקיר בהפגנות – אף אחד לא יוכל להגיד 'לא ידעתי'.

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ העיר: "זכות המחאה היא נשמת אפה של הדמוקרטיה. כשלטון מוטלת עלינו האחריות לאפשר את קיומן של ההפגנות ולהגן על המפגינים שלצערי גם אתמול הותקפו. שוחחתי על הנושא גם עם השר אוחנה. אני שב וקורא לכולם להימנע מאלימות, ולמשטרת ישראל לפעול במינימום הכוח הנדרש כדי לשמור על החוק ועל שלום המפגינים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.