צפו בוידאו

אזק את עצמו: כרמי גילון מדמם בהפגנת בלפור

תמונה – דוברות המשטרה
ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון הצטרף למפגיני הדגלים השחורים ואזק את עצמו במאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור. האם הוא פצע את עצמו? צפו ותשפטו בסרטון שפורסם ברשת

פרובוקציה? ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון אזק את עצמו למאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור, בניסיון למנוע את פינוי מאהל מפגיני השמאל לקראת הפגנת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שתתקיים הערב בסמוך למעונו של ראש הממשלה ברחוב עזה ובכיכר פריז בה צפויים להשתתף אלפים מדובר בהפגנת תמיכה באישור המשטרה.

https://twitter.com/Mot_Tal/status/1296474904418803718?s=19

גם שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון הגיע עם מאבטחי השב"כ והצטרף למפגינים

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף את המשטרה: ‏"עם כל הכבוד לכולם, למשטרה או להפגנות האנרכיסטיות, לא נוגעים בחבר כנסת ובטח שלא גוררים אותו. זו זכותו המלאה הקבועה בחוק לשהות בכל מקום שאיננו סגור מסיבה של בטחון המדינה. כדאי שמישהו יתאפס על עצמו ומהר."

המשטרה הודיע כי לא תאפשר שימוש ברמקולים תופים וצפצפות מהשעה 21:30 בערב, המשטרה תאשר לנואמים להשתמש ברמקולים רק עד השעה 23:00.

מאות שוטרים נמצאים במקום כבר משעות הצהריים המוקדמות כדי למנוע עימותים בין המפגינים.

המשטרה ביקשה לפנות את מאהל המחאה של "אנשי מחאת הדגלים השחורים" רק למשך זמן ההפגנה כדי למנוע עימותים 'אנשי מחאת הדגלים השחורים' מסרבים בתוקף "מאהל המחאה בבלפור לא יזוז מילימטר" הם אומרים.

במשטרה מציינים כי ייתכן ויחסמו רחובות נוספים בהתאם לכמות המפגינים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!