באזזנט סלבס

נמאס לו

הלם ברשת: אייל גולן מחק את האינסטגרם

תמונה – אינסטגרם

אחרי הראיון של גרושתו דניאל גרינברג לחדשות סוף השבוע בערוץ 12, הזמר אייל גולן מחק הבוקר את כל הפוסטים והתמונות שפרסם בשנים האחרונות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו עם כמעט מיליון עוקבים.

בראיון ראשון מאז הגירושין לחדשות סוף השבוע סיפרה גרינברג, כי הכול התחיל רגע אחרי החתונה כשכבר הייתה בחודש השישי להיריונה, לדבריה, קרה אירוע שטרף את הקלפים וגרם לה להחליט להתגרש.

גרינברג לא חשפה את הסיבה עצמה בגלל חוזה הגירושין שבו התחייבה לשמור על סודיות.

"אתה רואה בדרך דברים שהעיניים רואות, הלב מרגיש ולראש קשה לשכוח. מהכבוד שלי לילדים שלי ושלו אני אשמור על זה בינינו, אבל אלו דברים שלא עוזבים אותך. וכשאת לא מצליחה לסלוח על דברים, זה מביא אותך למצב שאת כל הזמן אנטי", אמרה גרינברג.

במהלך שידור הכתבה הגיב אייל גולן הגיב לטענות של גרושתו ועקץ, "אמרו עליי הרבה דברים, שברי אמת חצאי שקרים. שנינו יודעים את האמת וזה מה שחשוב. אני בוחר כן לכבד ולהעריך את השנים ביחד ומעל הכל את ילדיי שהם כל עולמי ולנצח אעשה הכל בשביל שיהיו מאושרים"

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.