באזזנט סלבס

מה דעתכם?

ג'ודי ניר מוזס נגד דניאל גרינברג: "בא כבר להקיא"

תמונה – פייסבוק ניר מוזס

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס תוקפת בחריפות את הדוגמנית דניאל גרינברג, גרושתו של הזמר אייל גולן, שהתראיינה בסוף השבוע לערוץ 12, וסיפרה מתי החליטה להתגרש ולמה.

בפוסט שפרסמה תוקפת מוזס, "צפיתי עכשיו בראיון של דניאל גרינברג. ראיון? ממש לא. זריקת אשפה מסיבית בכמויות ענקיות על האדם שהייתה נשואה לו."

"בא כבר להקיא מכל האנשים שלא ממש עשו משהו משמעותי בחייהם ואני עוד עדינה, שמתחתנים, עושים ילדים ואז מתגרשים וצריכים לקדם איזה מוצר ומטנפים על ההורה של הילדים שלו. אם אייל כזה זבל למה החלטת לעשות עם זבל עוד ילד? איזו אישה רוצה שאבא של הילדים שלה יהיה פיסת אשפה כפי שבחרת לתאר את בעלך לשעבר."

הלם ברשת: אייל גולן מחק את האינסטגרם

מוזס הוסיפה, "האם החליף חברים לפני החתונה? למה התחתנת עם מישהו שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא לא היה ולא יהיה מונוגמי? את לא גולד דיגרית? נו באמת. לא מכירה אותך ואני גם לא חברה של אייל. פשוט דוחה אותי שכדי לקבל פריים טיים לקדם מוצר שילמת בטינוף על מי שהיה בעלך עד לפני דקה."

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.