באזזנט סלבס

NEXT

זה היה מהר: הגבר החדש של נועה קירל נחשף

תמונה – צילום איתמר כרמון

מרגי, כהן ופרץ: רגע אחרי שנפרדה מתומר כהן אחרי חצי שנה של זוגיות, הזמרת הצעירה נועה קירל חובקת בן זוג חדש מהכוכבים העולים בספורט הישראלי.

צילום איתמר כרמון

על פי הדיווח במאקו, אמש הגיע נועה קירל למשחק של מכבי תל אביב בהזמנתו של השוער הפופולרי של נבחרת ישראל ומכבי תל אביב דניאל פרץ בן ה-23, שגם יצא עם קירל למסעדה לאחר המשחק ולפי המקורבים נוצר קליק מיידי בין השניים.

סטורי שפרסמה אמש קירל ממשחק של מכבי תל אביב

שלי פרץ, אחות של דניאל, פרסמה בתקופה האחרונה מספר תמונות משותפות עם הזמרת נועה קירל והיא זאת שככל הנראה הכירה ביניהם.

קירל ושלי פרץ – צילום: אינסטגרם
יחזיקו מעמד? צילום: התאחדות לכדורגל בישראל

ברשתות החברתיות תקפו הגולשים את קירל, "שתעשה מה שנראה לה ומרגיש לה. אבל כפרה יש המון ילדים שמעריצים אותך ולוקחים ממך מודל לחיקוי וזה לא מה שהייתי רוצה שהילדים שלי ילמדו ממך". גולשת נוספת כתבה, "מחליפה אותם כמו גרביים".

תגובות ברשת נגד נועה קירל
תגובות ברשת על הזוגיות של נועה קירל

כזכור, ההתאחדות לכדורגל פירסמה את התמונה של השוער הפופולרי דניאל פרץ, שוער נבחרת ישראל הצעירה שהדף שני פנדלים בדו קרב במשחק רבע הגמר והפך לשחקן המשחק.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.