"אני מבין את הכאב"

לראשונה: שולי רנד מסביר איך הוא התחתן כשהוא לא התגרש

תמונה – צילום מסך מתוך התוכנית רוני קובן כאן 11

הזמר והיוצר שולי רנד שעורר סערה כשהתחתן עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, מסביר בראיון ראשון לרוני קובן איך הוא קיבל היתר מאה רבנים להתחתן מבלי לתת גט לאישתו לשעבר מיכל.

בראיון לעיתונאי רוני קובן בכאן 11 הסביר שולי, קודם כל אני קיבלתי חיוב לגט, אבל הצד השני לא הסכים בשום פנים ואופן לקבל את הגט, וגם התבטא בצורה מאוד מאוד חריפה שזה לא יקרה".

רנד מוסיף, "רק לאחר שמוצו כל האפשרויות כולל האפשרות להגיע להסכם פיננסי כל הדברים האלה ולא הייתה ברירה אז בית הדין נתן לי את ההיתר הזה".

לאחר הנישואין המתוקשרים, בתו אודליה רנד, העלתה פוסט כואב וזועם, "לצערי אני לא קונה את המילים הריקות האלו, מהסיבה הפשוטה שאחיי הקטנים בכו בכי תמרורים על מסיבת הראווה שדאגת שתהיה מתוקשרת בכל רשת חברתית. כששברת את הכוס, אבא, שברת לי ולכל האחים שלי את הלב".

הריאיון המלא ישודר הערב בתוכנית "פגישה עם רוני קובן" ב-כאן 11.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!