הקלטה חדשה

חיים ולדר מתחנן לאשה בטלפון: "מכחישים הכל"

תמונה – ערוץ היוטיוב של חיים ולדר

העיתונאי אהרן רבינוביץ חושף באתר 'הארץ', הקלטה חדשה בה נשמע הסופר החרדי חיים ולדר מתדרך אשה בטלפון שנקלעה למשבר בנישואין: "תלמדי בחיים מכחישים הכל".

כמו כן, רב העיר צפת הרב שמואל אליהו תקף הבוקר בחריפות את ולדר וחשף כי יש עוד 22 עדויות נגדו, "בדקנו וחקרנו ושאלנו היטב, הגיעו לפנינו עדים שהעידו כי הוא נאף עם נשים נשואות שנים רבות עד שגרם להם להתגרש ולהיות אסורות על בעליהן. ראינו מעשה בית דין על כך וחיזקנו את הדברים בהוכחות נוספות חד משמעיות. כמו כן שמענו הקלטות בקולו שמעידות על מעשים חמורים בעריות שהוא עשה, ומצאנו הוא אשם בלי שום ספק".

"למרות שהיה ברור לו שהוא הורס בתים. ולמרות שהיה ברור לו שהוא מכשיל ומטמא את בית ישראל, המשיך ולדר בדרכו בלי לעצור לרגע. קיבלנו עדויות על 22 נשים ונערות שהוא פגע בהן, ואין שום ספק שהמקרים הללו הם רק חלק קטן מפגיעתו הרעה".

הרב אליהו הוסיף וקרא לעצור את ולדר, "אנחנו לא משתמשים בכל הדרכים הללו, אבל חייבים לעצור אותו. אם לא נזהיר את הציבור ממעשיו והוא ימשיך בהם, האשמה תהיה עלינו, חלילה. (נדה סא.). מכח החובה שמוטלת עלינו לעצור את המקרים הבאים, אנחנו פועלים להפסיק את התועבות שלו".

הרב הוסיף, "קראנו לחיים ולדר כדי שיקבל על עצמו דרך תשובה. שלחנו אנשים לשכנע אותו שיחזור בו כדי שלא יהיה חילול השם גדול כשיתפרסמו כל המעשים הללו".

לסיוף כתב הרב אליהו, "'במקום לחזור בתשובה הוא בחר לאיים ולהכפיש אותנו באמצעות שליחיו, כמו שהם ניסו לאיים על הרה"ג יהודה סילמן שליט"א שפסק להוציא את ספריו מהבתים. חבל מאוד מאוד שהוא לא מכניע את עצמו ומקבל דרך התשובה".

חיים ולדר הגיב לעדויות נגדו וכתב, "אני פונה לכל מי שנחשף לפרסומים החמורים נגדי וזועק את זעקתו של דרייפוס אשר השפילוהו בכיכר העיר תלשו את דרגותיו ושברו את חרבו לעיני המונים – 'אני חף מפשע. אנא מכם עשו רק דבר אחד: השקיעו קצת מחשבה וקורטוב היגיון ותנסו להטיל ספק בהשמצות הנוראות ולא למהר לחרוץ דין על מי שכל חייו ופעילותו היו למען ילדים ולמען זכויותיהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.