מסכימים איתה?

סיון כהן מכריזה מלחמה: "אין כאלה פראיירים בכל העולם!"

תמונה – סיון כהן צילום מסך ערוץ 13
מגישת הטלוויזיה סיון כהן קוראת לחרם כלכלי על חברת אסם, "הישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים? אין כאלה פראיירים בכל העולם!"

לאחר הודעת חברת אסם על התייקרות המוצרים, סיון כהן, מגישת התוכנית הכלכלית ב'ערוץ 13', יוצאת למלחמה וקוראת לציבור להחרים את אסם.

בפוסט זועם שפרסמה כותבת כהן, "בוקר טוב לכם-המוצרים שאתם רגילים לקנות שוב מתייקרים. למה? כי אפשר! למה? כי אתם תמשיכו לקנות ותשלמו יותר. למה? כי אסם היא חברה רווחית מאוד כבר המון שנים ולמה לא להגדיל את הרווחים עוד יותר אם אפשר. למה? כי כולנו פראיירים. למה פראיירים? כי זה ממש לא רק אסם."

סיון הוסיפה, "היבואנים והחברות עושות כבר שנים צחוק מהצרכן הישראלי ואתם שותקים ומשלמים את המחירים הגבוהים בעולם על מוצרי צריכה פשוטים או עבור דאורדורנט שבכל מקום אחרים על הגלובוס נמכר בחמישית מהמחיר שמשלמים פה. אז מה עושים? יש לכם כוח!!!! פשוט תראו להם אותו! אסם מעלה מחירים? תפסיקו לקנות את המוצרים שהתייקרו. יש המון תחליפים על המדף חברה אחרת עושקת אתכם? תפסיקו לקנות!! כן כן, אתם. הכוח לגמרי בידיים שלכם אתם תראו שאם הצרכנים בישראל יפסיקו להיות פראיירים-לא רק שהמחירים לא יעלו, הם יירדו תמשיכו לקנות? המחיר רק יעלה!".

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון ממפלגת 'כחול לבן' הצטרף גם הוא לחרם, וקרא לציבור להפסיק לקנות מוצרים של אסם, "בחודשים הקרובים אל תקנו אסם, למדנו שהצרכן משפיע. גם כשתנובה חשבה שהיא יכולה למכור קוטג' ב-10 שקלים, היא הורידה את המחיר ל-5 ש"ח אחרי המחאה נגדה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!