סערה בגלי צה"ל

יאיר שרקי תוקף: "גנץ מינה סותמת פיות מטעמו"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

בגלל בדיחות: מפקדת גלי צה"ל החדשה גלית אלטשטיין שמונתה על ידי שר הביטחון גנץ, הורתה להוריד בשידור חי את תוכנית הסאטירה 'סטטוס קוו' בהשתתפות יותם זימרי המשודרת בגלי צה"ל.

יותם זמרי גלי ישראל


(יותם זמרי: צילום רדיו גלי ישראל)

בפוסט שפרסם העיתונאי יותם זימרי נכתב, "‏אתמול השתתפתי בתוכנית האחרונה של סטטוס קוו בגלי צה"ל. עזבתי שם לפני שנים אבל הזמינו לתוכנית האחרונה, עשרים דקות לסוף התוכנית מפקדת גלי צה"ל התקשרה וביקשה להוריד את התוכנית באמצע.למה? ובכן היו שם בדיחות פרועות וסרות טעם בעיני, אבל הסיבה האמיתית, ירדנו עליה ועל גלי צה"ל. פלורליזם".

האזינו

העיתונאי יאיר שרקי תקף, "למי ששאל למה התכוונתי מינויים אנטי עיתונאיים. אשכרה הורידו מהאוויר תוכנית סאטירה תוך כדי שידור, בגלל סאטירה. גנץ מינה סותמת פיות מטעמו. רק לדמיין מה היה קורה אם זה היה ביבי"

העיתונאי עינב שיף מידיעות אחרונות תקף, "‏להוריד תוכנית סאטירה זה בסדר. להפסיק את התוכנית האחרונה תוך כדי שידור זה ביזיון. לעשות את זה כשהמנהלת היא ממלאת מקום ועוד במסגרת תהליך שהוא הכל מלבד מנהל תקין – זה כבר באמת סאטירה על "ביבי הלך, חופש הביטוי ניצל"

מגלי צה"ל נמסר: "מ"מ מפקדת גלי צה"ל פרסמה עם כניסתה לתפקיד הנחיה לפיה 'אין לעשות שימוש במיקרופון הציבורי של גלצ לצורכי דיון בענייני התחנה ו/או לניהול מאבקים – אישיים או תחנתיים'. מאחר וההנחיה הופרה על ידי מגישי התכנית שוב ושוב ובאופן בוטה – הורתה מפקדת גלי צה"ל לסיים את השידור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.