חיסול ממוקד?

העיתונאי הבכיר מגיב: "התביישתי עד עמקי נשמתי"

תמונה – דניאל סויסה צילום מסך yes

שבועיים אחרי פרסום התוכנית 'יצאת צדיק' של העיתונאי חיים אתגר שם נתפס אינסטלטור לא כזה צדיק, העיתונאי ערן סויסה מגיב לראשונה על המבוכה המשפחתית ורומז על הבדיקה הכפולה שעשו לאבא שלו בתוכנית.

בתגובה לשאלות ותשובות באינסטגרם כתב סויסה, "ידעתי שזה ישודר אבל החלטתי מראש לא לצפות כי זה גדול עליי. לעניין עצמו, אבא שלי נבדק בפעם הראשונה לפני 15 שנה על ידי ההפקה של יצאת צדיק, הוא הגיע לוילה בסביון, טיפל בבעיה ולא הסכים לקחת שקל, הוא יצא צדיק אבל הקטע מעולם לא שודר. לפני כמה חודשים הוא נבדק שוב ולצערי פישל".

סויסה מוסיף, "לא צפיתי (בתוכנית) אבל שמעתי והתביישתי עד עמקי נשמתי, ותהיו בטוחים שכל מה שיש לי להגיד אמרתי לו".

כזכור, בתוכנית 'יצאת צדיק', נתפס דניאל סויסה, גובה מחיר מופרז ואף גורם נזק נוסף לכאורה לקשישה שהזמינה אותו לתקן תקלה קטנה.

חיים אתגר יצא להתעמת עם דניאל ואמר, "אני לא זוכר דבר כזה בתוכנית. אתה נתפסת על חם, אתה גוזל מהאנשים הכי מוחלשים, המעשים שלך הם נוראים. כבר ראיתי נוכלים שממצאים תקלות, מספרים סיפורים, גובים יותר כסף ממה שמגיע להם, אבל למשוך ככה לקוח במשך ארבעה ימים כדי לייצר עוד ועוד עבודה, זה פשוט בלתי נתפס".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!