הלם בברנז'ה

מגישת הטלוויזיה טלי מץ: "רועי ואני נפרדים"

תמונה – פייסבוק טלי מץ

מגישת הטלוויזיה טלי מץ הודיעה לעוקבים ברשתות החברתיות כי היא ובעלה רועי החליטו להתגרש אחרי עשר שנות נישואין.

בפוסט שפרסמה כתבה מץ, "שבע-עשרה שנים של חברות טובה, אמיתית ואמיצה, מתוכן עשר שנים כדת משה וישראל. הקמנו בית, הבאנו לעולם את יולי ולני, מלאכיות שלנו. מטרה אחת תמיד היתה לנו: להיות להן אמא ואבא הכי טובים שאנחנו יכולים ובזה נמשיך תמיד, אך בדרכים שונות".

"רועי ואני נפרדים כזוג אך ממשיכים כחברים וכמשפחה, בכבוד גדול מאוד ומתוך דאגה ואהבה אינסופיים לגורות שלנו", כתבה מץ לעוקביה באינסטגרם.

לפני מספר חודשים חשפה מץ באומץ כי היא סבלה רוב חייה מבולימיה. "אני סבלתי רוב חיי מהפרעות אכילה קשות. אני לא חושבת שזה נכון להגדיר אותן קשות כי כל הפרעות האכילה הן קשות, אין איזו סקאלה שמגדירה מה קשה ומה לא. כל ההפרעות האכילה הן קשות, עצם ההתמודדות איתן היא קשה ועצם זה שהיא חלק מהחיים שלכם מהגוף שלכם, מהנפש שלכם, זה מאד קשה".

"אני לא כאן כדי לזעזע אתכם או להציג מראה דרמטית או תמונות דרמטיות. אני כאן כדי לעלות את המודעות. זה סוג הנושאים שאף אחד לא באמת מדבר עליהן ומנסה לתקן את המצב. בכל שנה בישראל כ-1500 בני נוער מצטרפים למעגל הקשה והקטלני הזה של הפרעות אכילה. בערך 20 מתוכם מתים מהפרעות אכילה. אני הייתי בולימית המון שנים, אולי אתם מצפים שאני אראה תמונה של לפני ואחרי, אבל זה בדיוק העניין זה לא נראה בולימיה לא רואים".

"אני נראית פחות או יותר אותו דבר, שני קילו, שלושה קילו לפה, לא משהו דרמטי. בולימים נראים נורמליים, נראים רגיל לא רזים מדי ולא שמנים מדי, אבל אם מכירים מספיק טוב את הביטוי ההתנהגותי של זה, אפשר למנוע. בולימיה זה התקפי אכילה כפייתיים והיפטרות מהם אחר כך על ידי הקאה. יש המון צער וקושי ושנאה עצמית הנלווים להתנהגות הזאת, כשהבולימיה נקראת הרוצחת השקטה. כי אתם רואים אדם שנראה רגיל ומתנהג רגיל, נכנסים להריון, מקימים משפחה, עושים הכל, אבל אז כשאותו אדם מגיע הביתה מסתגר בשירותים ורוצח את הנפש שלו פעם אחר פעם, וזו הבעיה הכי גדולה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.