"זה היה מאוד אלים וקצר"

דרמה במגזר החרדי: עדויות מזעזעות נגד שדרן רדיו בכיר

תמונה – פייסבוק

שבוע אחרי התאבדותו של הסופר החרדי חיים ולדר על קבר בנו בעקבות עדויות שנחשפו נגדו על תקיפות מיניות שביצע, העיתונאית נינה פוקס חושפת הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות', עדויות חדשות ומזעזעות של נשים ונערות נגד שדרן רדיו חרדי מפורסם שלטענתן תקף אותן מינית כשהיו קטינות.

אחת הנפגעות שהייתה רק בת 15 כשהכירה את השדרן העידה בראיון לידיעות אחרונות, "הייתי בחורה עצמאית, אבל מאוד תמימה, הוא היה שולח לי הודעות כמו ׳היי מאמי, איזו יפה את, אפשר להתחיל איתך?, "נסענו לדירה בבני ברק של קרובת משפחה שלו. עד עכשיו אני לא זוכרת איך הגעתי לשם בדיוק ואיך הוא שיכנע אותי לעלות. יש לי 'בלאק אאוט' מטורף. זה היה מאוד אלים וקצר. הוא נישק אותי וליקק אותי, הכריח אותי לגעת לו באיבר המין. ממש דחף אותי בכוח ואז החדיר אותו אליי. הייתי קפואה לגמרי והרגשתי גועל ממש".

מתלוננת נוספת סיפרה,"מגיל צעיר הוא היה אומר לי שאני חמודה ויפה. בגיל 12 הוא ישב לידי בארוחת שבת, ותוך כדי שהוא שר זמירות ליטף לי את הרגל. הרגשתי מאוד לא בנוח, אבל הייתי ילדה ולא ממש הבנתי מה קורה. בגיל 14 הוא אמר לי שהוא דלוק עליי. אפילו לא הבנתי מה זה אומר. הייתי סוג של טרף והוא כנראה חיכה לרגע הנכון ובמקום הנכון".

עוד סיפרה המתלוננת, "אשתו הזמינה אותי לעשות בייביסיטר וללון אצלם, כי הם חזרו מאוחר מחתונה. אני זוכרת שבשלוש לפנות בוקר קמתי למטבח כדי לשתות מים. פתאום הוא לפת אותי מאחור, נשף לי בעורף ואמר לי 'כמה זמן חיכיתי לרגע הזה'. קפאתי. לא יכולתי להגיב. הוא הגיף את התריסים, התחיל לנשק אותי ודחף לי את הלשון שלו. כל הפה שלו הריח מסיגריות. נגעלתי ממש והוא המשיך פשוט לכפות את עצמו עליי ואמר: 'אני חרמן עלייך, גם את רוצה את זה, אני יודע'".

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את השדרן החרדי מסר ל'ידיעות': "למרות פניותינו לקבל פרטים של ה‘מתלוננות‘ המסתוריות – העד־ פתם את פרסום ה‘סנסציה‘, על פני בירור האמת. כך מנעתם מאיתנו להראות שמדובר בתלונות כוזבות ובראיות מפוברקות. הפיתוי לפרסם מידע כוזב לגבי מרשי גדול, במיוחד בי־ מים אלה בהם ייחוס פגיעות מיניות לחרדים זוכה לרייטינג גבוה. התוצאה היא שהקוראים זכו לקרוא פייק־ניוז, מתחילתה הכתבה ועד סופה, בלי שתינתן לקורבן הכתבה אפשרות לה־ ראות שהדברים שנאמרו עליו הינם שקר גמור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.