"מבינה שזה נורא מסקרן"

רוסלנה רודינה מגיבה לגירושין של אייל גולן – ואיך הגיבה אילנית?

תמונה – אינסטגרם רוסלנה רודינה

שבוע אחרי שהסעיר את המדינה בהודעה על פירוק משפחתו בפעם השלישית, אילנית לוי ורוסלנה רודינה, בנות הזוג לשעבר של אייל גולן, מגיבות לראשונה לגירושין המפתיעים וכל אחת בדרכה שלה.

בתגובה לשאלת הגולשים הגיבה רוסלנה רודינה, בת זוגתו השנייה של גולן ואם בנו יאן, "זה לא עניינים שלי, וזה אמור להיות מאוד ברור והוגן לכולם. לא הייתי רוצה שישפטו או יביעו דעה על מערכת היחסים שלי, ככה שאין לי שום עניין או רצון להיכנס לדברים האישיים שלהם. זה שייך להם לגמרי. מבינה שזה נורא מסקרן אבל זה לא שלי ומכבדת כל אחד מהם".

(צילום אינסטגרם רוסלנה רודינה)

אילנית לוי, גרושתו הראשונה של גולן לא הגיבה רישמית אבל החליטה לבטל את כל הראיונות לתקשורת שתוכננו במסגרת צילומים לקמפיין חדש, מחשש שישאלו אותה על הגירושין הטריים של בן זוגה לשעבר אייל גולן.

מיליון במכה: הסכום שתקבל גרושתו של אייל גולן

לאחר הגירושין כתבה דניאל גרינברג, גרושתו הטרייה של גולן, "אני מקבלת מכם ים הודעות. נשאלות המון שאלות ויש המון שמועות נכונות וכאלה שפחות. הדברים הודלפו למרות רצון עז שלנו לסדר את העניינים בינינו ולשתף אתכם בצעד הזה בצורה מסודרת".

גרינברג הוסיפה, "אני רק יכולה ורוצה לומר, שאין ואני מכבדים ונמשיך לכבד אחד את השנייה. ההחלטה היא משותפת לחלוטין, מתוך הבנה מלאה שלילדים שלנו מגיע הורים מאושרים וחברים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.