מסכימים איתו?

תגיד את האמת: חיים אתגר דורש התנצלות מנפתלי בנט

תמונה – אינסטגרם חיים אתגר

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר דורש מראש הממשלה בנט התנצלות בעקבות הכישלון המהדהד של הממשלה בטיפול בהתפרצות הקורונה.

בפוסט שפרסם תוקף אתגר, "לפני שהוא עלה לשלטון לפני שהפך להיות ראש שממשלה, לבנט היו את כל הפתרונות איך לנצח את הקורונה הוא אפילו כתב על זה ספר, 'איך לנצח מגיפה', והסתובב בכל מקום ואמר אני יש לי את הפתרונות. כי זה מאוד קל לכתוב ספר וזה מאוד קל להגיד את זה כשאתה לא ראש ממשלה. עכשיו שהוא ראש ממשלה זה סיפור קצת יותר קשה, ואין לו בדיוק את הפתרונות והוא לא ממש יודע מה לעשות, כי קורונה זו מגיפה מורכבת, זה סיפור מורכב, ואני לא חושב שלאף אחד בעולם יש באמת פיתרון אמיתי. מתמודדים לאט לאט".

אתגר הוסיף ודרש התנצלות מבנט, "אז למה לא להתנצל? למה לא להגיד את האמת טיפסתי על עץ גבוה מדיי, סיפרתי סיפורים? תגיד את האמת, שאתה מנסה להתמודד מנסה לעשות הכי טוב אבל גם לך כמו כולם אין באמת פתרונות. אני חושב שמגיע לנו את האמת וזה יהיה הרבה יותר נעים וזה יאפשר לכולנו להתמודד עם הפאניקה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.