מסכימים?

פאולה וליאון נגד בדיקות אנטינגן: "זה חרטא"

תמונה – פייסבוק פאולה וליאון

מגישי הטלוויזיה ליאון ופאולה רוזנברג מ'ערוץ 12', יוצאים במתקפה נגד הנחיות משרד הבריאות לאחר שיצאו חיוביים לקורונה בבדיקת PCR אחרי 6 בדיקות אנטינגן בהם יצאו שליליים.

פאולה שלא אהבה את תוצאות בדיקת האנטיגן שיתפה את הגולשים ברשת בתחושות וקראלה להם לבצע רק בדיקת PCR שהרבה יותר אמינה.

"הרגע קיבלתי תוצאה שאני חיובית ב-PCR ולמה אני מפרסמת את הסרטון הזה? כי אתמול התחיל לכאוב לי טיפה הגרון והתחיל לעלות לי החום. עשיתי בדיקת אנטיגן ביתית לפי כל ההוראות הכי מחמירות, הגעתי עם המטוש עד לשקדים והשארתי אותו בתמיסה במשך חמש דקות שלמות כמו בהנחיות, ועדיין יצאתי שלילית בחמש בדיקות".

פאולה הוסיפה, "מי שמכיר אותי יודע שיש לי אחריות גדולה לאנשים שסובבים אותי, אז עשיתי PCR מהיר ויצאתי חיובית. מעבר לזה שנכנסנו לבידוד – אם יש לכם קצת נזלת וקצת כואב לכם הראש, תעשו PCR, בבדיקות הביתיות יצאתי אתמול שש פעמים שלילית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.