פרשת הפדופיל

הלם: שלי גפני ביקרה עם ג'פרי אפשטיין בבית הלבן

תמונה – שלי גפני אינסטגרם

אתר הדיילי מייל הבריטי חושף הבוקר פרטים חדשים על עבריין המין ג'פרי אפשטיין שהתאבד בכלא לאחר שנחשפו עדויות קשות נגדו על עבירות מין קשות שביצע בנערים ונערות.

על פי הדיווח, באחד הביקורים של אפשטיין בבית הלבן בתקופת הנשיא ביל קלינטון, הביא אפשטיין שמונה נשים שנרשמו כאורחות אישיות שלו, ביניהן הדוגמנית הישראלית שלי גפני שהייתה בת 22 כשהכירה את אפשטיין.

בשיחה עם אתר וואלה סיפרה גפני, "ביקרתי בוושינגטון יחד עם בן זוגי דאז. נסענו יחד עם בחור יהודי נחמד שהתלהב מאוד שאני דוגמנית ישראלית מצליחה והוא לקח אותנו במטוס שלו לסיור בוושינגטון, למוזיאון היהודי לשואה ולבית הלבן .הקשר שלי איתו היה קצר והתפוגג מהר. אני לא זוכרת פרטים, זה היה לפני כמעט 30 שנה. הייתי בת 22 ופגשתי אינספור אנשים חדשים בתעשיית הדוגמנות והמדיה. עם יד על הלב, לא עשיתי את ההקשר בין הבחור היהודי הנחמד שפגשתי פעמים ספורות לפני 30 שנה לבין המפלצת שנחשפה בשנים האחרונות".

כזכור, המליארדר אפשטיין הואשם בעבירות מין קשות וסחר בקטינות, לאחר מכן נמצא מת בתאו בכלא שבארה"ב.

גם בנה של מלכת אנגליה הסתבך בפרשת אפשטיין, כשנחשף שהיה משתתף במסיבות המין באחוזת המילארדר אפשטיין.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!