סערה ברשת

מתקפה נגד צופית גרנט: "את מהזן המסוכן ביותר"

תמונה – ערוץ 13
מגישת הטלוויזיה צופית גרנט מגיבה למתקפה החריפה ברשתות החברתיות לאחר פרסום הכתבה על לוחמי מג"ב בשכונת סילוואן בירושלים. אורן חזן: "צריך להקיא אותה מהחברה בישראל ומהר. תעשו לה שיימינג". צפו

מתקפה ברשתות החברתיות נגד מגישת הטלוויזיה צופית גרנט בעקבות כתבה שנויה במחלוקת ששודר בערוץ 13 על שכונת סילוואן במזרח ירושלים.

ח"כ לשעבר אורן חזן תקף בחריפות את גרנט, "אני מגיע הביתה, פותח את הטלויזיה ובערוץ 13 מתחילה תוכנית של צופית גרנט, כן כן ההיא ששתתה את הראש וכנראה הוא עדיין ממלאה לה את הראש. וצפוית גרנט בשידור חי משדרת נרטיב שקרי מקדמת את האויב הפלסטיני, ההזויה המטורפת הזאת, שונאת ישראל, שמשרתת את האויב הגרוע מכל, בזמן שאנחנו מתמודדים עם טרור רגע רגע, בחרה לרחם על המסכנים על החמדמדים על אותם ערבים שוקראים לעצמם פלסטינים בשכונת סילוואן".

חזן הוסיף וקרא לעוקביו ברשת, "תראו אני לא יודע מה עובר במוח המעוות של ההזוייה הזאת, אני כן יודע שצריך להקיא אותה מהחברה בישראל ומהר. תעשו לה שיימינג – הרוויחה אותו ביושר!".

גם פעיל הימין הצל תקף בחריפות, "צופית גרנט, אם הייתי צריך לשים אותך תחת ערך בויקיפדיה זה היה תחת אכזבה אבל את גם סכנה, את צביעות ואת שטיפת מוח, אבל בעיקר את צריכה להתבייש. להתבייש שהראת תמונה כל כל מוטה, כל כך שקרית כמיטב עלילות הדם האנטישמיות".

"לא הראת שכל לילה תושבי סילוואן הערבים מנסים לשרוף ילדים קטנים בבתים שלהם מילה לא אמרת על זה כלום. אני בטוח שהעולם ישתמש יופי יופי בשקרים שלך כנגד חיילינו שדאגת להוציא אותם אלימים, כובשים ומכי ילדים שכל מה שהראו זה האיפוק שלהם כאשר מקללים אותם שופכים עליהם מים, תוקפים אותם וזורקים עליהם אבנים. אבל תראי כמה שאת קטנה. ישבת בבתים של מחבלים מורשעים והוצאת אותם קורבנות שבוכים שחיילים (להם הם קוראים מתנחלים) רצחו את יקיריהם ובכית איתם כמה שבכית איתם עם הדמעות המסוכנות שלך."

https://twitter.com/yedidya_epshtei/status/1483165760986005510?s=20

הצל הוסיף, "ואת ממשיכה לפמפם לנו שהסיפור זה סילוואן, בזמן שאחד המסיתים הראשיים שישבת אצלם בסלון שם מאחורייך מפה עם דגל אשף. רק כדי להסביר לך טוב טוב שהדיון הוא לא סילוואן אלא כל ישראל מצפון לדרום כולל תל אביב שלך, ואת מעדיפה להאמין שהדיון הוא שייח ג'ארח. "את פשוט בורה. פשוט מאכזבת. ואת מהזן המסוכן ביותר. אלו שהופכים את השקר לאמת צופית גרנט, בשם כל צה"ל ומג"ב וישראל – תתביישי!", תקף הצל.

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הגיבה לסערה ברשת בפוסט שפרסמה בפייסבוק.

"שלושה שבועות מאז עלתה הסידרה עם פרק ראשון שבו נטמעתי בעולמו של בנצי וענת גופשטיין ארגון ימני קיצוני, שבוע לאחר מכן ירדתי לרחובות בני ברק בעקבות הנוער הנושר והשבוע צללתי לתוך סילוואן , ליבת ירושלים, שתי דק מהכותל, שלושה שבועות שבהם הביטויים ״שינאה״ ״אלימות״ ״הסתה״. חיים בתוך עולמי הפרטי ביתר שאת, אחרי התוכנית עם בנצי אנשי שמאל כתבו עלי משפטים כמו, ״פשיסטית מטונפת״ חובבת גזענים, נאצית, תחזרי לשתות פיפי, מאז שהתחתנת עם החרדי נפרדת מהמוח…. ועוד ועוד תפעילו את הדימיון ובלי רחמים".

"אחרי התוכנית בבני ברק קיבלתי מכתבי שיטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת, לא יהודיה, מביישת את העולם החרדי, חולת נפש, שקרנית בהמה ושוב תפעילו את הדימיון ולכו רחוק…"

"אתמול בעיקבות סילוואן ההשתלחות ממש מזמינה לפגוע בי, אורן חזן קורא לאנשים בטוויטר לפגוע בי, הצל מקלל ומגדף והכי נורא שכותבים שיצאתי נגד החיילים שלנו (מה שלא היה ולא נברא), המשפט פעם אהבתי אותך היום אני שונא/ת אותך חוגג מאז עלתה הסידרה, ואל תתבלבלו צפיתי את זה , בעיני על זה הסידרה, על הקלות הבלתי נסבלת בה משתמשים באלימות מילולית ומנטלית קשה כלפי כל מה שלא מתיישב נכון עם האג׳נדה הפרטית שלנו, כולם שונאים את כל מה שהם לא אוהבים, ולכולם היום בעידן הזה יש את היכולת להשתמש באתרים כדי להוציא החוצה את הרפש הפרטי, מעצם היותי אמפטית במקום בו נדמה לאחר שהייתי אמורה לקלל או לרטש אזכה לקיטונות של השפלה."

גרנט מבהירה, "אז אם נדמה למישהו שהסידרה הזאת היא על מקומות נפיצים, כן זה נכון רק בדגש על בני האדם שחיים במקום ואני כל מה שאני מנסה לעשות בדרך כלל זה לתווך את החלק האנושי, בעדינות ובאמפטיה, עם הרבה סבלנות ויכולת להקשיב, אני לא אדם פוליטי רק שבהיגיון שלי אני חושבת, נכון יש לנו בעיות עם השכנים אבל אם לא נמצא עכשיו דרך להוריד את מפלס התיסכול הם יהיו עוד יותר מתוסכלים וקשים ומפחידים."

"אל תטעו זה לא שאני חושבת שמבינים אותי לאור הדברים שאני כותבת אני יודעת שלא, ובכל זאת אמשיך ואומר את דעתי, שינאה מביאה שינאה מביאה שינאה, ואז, מה נרוויח? פחד? אימה? חרדה לחיים שלנו? ואני לא מדברת על ערבים מול יהודים אלא עלינו, על בני האדם מה הפכנו להיות, זה לא שמשנה מה אני אומרת במפגש עם בנצי גופשטיין או על מה השיח עם מחמוד, זה על איך את בכלל מעזה לדבר עם זה או עם זה, אז השמאל מוקיע את האחד והימין את האחר רק שלא סתם מוקיעים אלא ממש מקיאים ואם אפשר היו מחסלים את כל מה שמשויך לך."

"לסיום כותבת גרנט, "אין לנו ארץ אחרת, זה הבית שלי, זו השפה האהובה שלי, כאן רציתי ועדיין רוצה לחיות עם הילדים שלי והמשפחה שלי, זו הדת שלי, ובתוך המקום שלנו אנחנו חייבים לרכך את השיח, כי בסוף לשינאה יש מחיר אישי כבד, בית המקדש נהרס על שינאת חינם, לא מן הראוי שנעשה חשבון נפש לפני שאנחנו מביעים את הסלידה ממשהו רק כי הוא לא מתנהל בחוקים שלנו?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!