3 מיליון

צדק צדק תרדוף: שמוליק סילמן תרם לנתניהו

תמונה – אלבום משפחתי

תורם מפתיע: שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, ממפלגתו של ראש הממשלה בנט, הצטרף לעשרות אלפים שכבר תרמו לקמפיין הגיוס של ינון מגל למימון משפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

העיתונאי עקיבא נוביק שוחח עם סילמן שאישר שהוא אכן תרם סכום של 180 שקלים לקמפיין. בהקדשה בדף הקמפיין כתב סילמן, "צדק צדק תרדף למען תחיה וירשת את הארץ אשר ה' אלהיך נתן לך".

אחרי שגויסו מעל 3 מיליון שקלים תוך יממה בלבד, הודה ראש הממשלה לשעבר נתניהו לתומכים בהודעה שפרסם, "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים", הוא כתב. "חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

העיתונאי יאיר לוי תקף, "אין גבול לציניות, חה"כ עידית סילמן בדתה תקיפה שלא היתה בכדי לטנף על מגזר שלם של מיליוני איש, כחצי מהעם ואף יותר, בגלל שמנהיגם הוא נתניהו. בעלה שמוליק אף תמך בסיפור הבדיה. אך לא מנע ממנו לתרום לקמפיין של נתניהו 180 שקלים, שהרי הזוג 'רודף צדק'

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.