בגלל ינון מגל

עינת ארליך זועמת: "הייתי עצבנית כל היום מהמיזם הדוחה הזה"

תמונה – יוטיוב/האגודה לזכויות האזרח

השחקנית והזמרת עינת ארליך רתחה מזעם בפאנל בתוכנית הלילה ב'ערוץ 13', על קמפיין גיוס ההמונים של ינון מגל למימון משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בתגובה לשאלה איך עבר היום שלה הגיבה ארליך, "אללה יסטור, לא נרגעת מינון מגל עם השטות הזאת…..באמת ביבי נתניהו אחד האנשים העשירים במדינת ישראל, מה קורה לכם? עד לשעה זו לפחות שלושה מיליון שקל".

איציק זוהר שהשתתף בפאנל התערב, "אם נכנסתם לפוליטיקה אני חושב שזה יותר עניין סימבולי מאשר כסף שהוא צריך".

עינת ארליך הגיבה, "לא מעניין אותי זה דבר נורא ואיום, והיום שלי היה דוחה, הייתי עצבנית כל היום מהמיזם הדוחה הזה באמת".

היוצר ומספיק הסדרה 'מנייאק' הגיב, "מצטער שלא שמתי 200 שח במקום 100". איש התקשורת נועם פתחי הגיב: "זה אין לתאר איזו שכבת בורות הרים פה הלפידיזם".

אמש, הודה ראש הממשלה לשעבר נתניהו לתומכים בקמפיין שהגיע כבר למעלה משלושה מיליון שקלים, "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים", הוא כתב. "חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!