מזל טוב

נחשף: מי שילם על החופשה היוקרתית של הזוג דרעי?

תמונה – פייסבוק יענקי דרעי

יענקי דרעי, בנו של השר לשעבר אריה דרעי מגיב למתקפה החריפה של העיתונאי בן כספית ברשתות החברתיות, על חופשתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי וזוגתו יפה במלון היוקרתי בשוייץ.

בפוסט שפרסם כותב יענקי דרעי, "לכל המודאגים: אנחנו, תשעת ילדיהם של אריה ויפה דרעי, הפתענו את ההורים שלנו במלאת 40 שנים לנישואיהם ומימננו להורים את החופשה בשוויץ. ראינו צורך לאפשר להורים היקרים שלנו – שמוסרים את חייהם למען הציבור – מעט מנוחה ושקט לאחר שנות סבל של החקירה הקשה והכותרות המופרכות, כפי שאמר היועמ"ש ״ההר לא הוליד אפילו עכברון״.

יענקי מוסיף, "כן, גם להורים שלנו מגיע קצת מנוחה ושקט. כאמור, אנחנו, הילדים, שילמנו להורים את החופשה, (ארבעה לילות) באהבה גדולה ומכל הלב, ואנחנו לא צריכים להתנצל על כך. אנחנו מאחלים לאבא ואמא שיחזרו עם כוחות מחודשים כדי להיאבק נגד גזירות הממשלה הפוגעות בשכבות החלשות וביהדותה של המדינה. למעלה מ-300 אלף האזרחים שהצביעו לש"ס בבחירות האחרונות רוצים את אבא חזק, ואנחנו שמחים וגאים שיש לנו חלק בדאגה להורים שמוסרים את חייהם עבור הציבור החלש.

העיתונאי בן כספית תקף אמש, "אומרים לי שהש"סניקים בטנטרום, הרי לא יתכן שמנהיג השקופים ישלם אלף דולר ללילה. אז אין לי מושג כמה הוא משלם. ואם מישהו משלם במקומו. אבל הרמתי טלפון למלון והמחיר הוא כאלף דולר ללילה. חייבים להזמין שני לילות מינימום. ואין חדר פנוי. והיו עכשיו עשרה ימים עם כשרות (נגמרים מחר). הצייצן שוהה כרגע בקמפינסקי סנט מוריץ, שוויץ. מהאתרים היקרים באירופה. עלות מוערכת ללילה: אלף דולר. תבלה, ר' אריה, רק בזהירות על הבצל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.