התעללות קשה

בשידור חי: גלית גוטמן פרצה בבכי "אכזרי ומרושע"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן פרצה בבכי בשידור חי כשסיפרה על האלימות הקשה שחווה בן דוד שלה במעון חוסים באיזור השרון.

במהלך השידור פרצה גוטמן בבכי, "שבעה עשר חוסים הפכו לקורבנות חסרי אונים, אחד מהם הוא בן דוד שלי. עד גיל 20 הוא היה בבית עם המשפחה, ואז הסבירו לנו שהדבר הטוב ביותר עבורו עבור ההתפתחות שלו הוא להיות במסגרת מכילה לצד אנשים כמותו. המשפחה שלי מכירה את החשודים והחשוד הראשי, בחלומות הכי גרועים שלנו לא חשבנו שמישהו בעולם הזה יכול להיות אכזרי ומרושע. הסיוטים הכי גרועים שלהם. הם לא חשבו שהם שולחים את הילד לגיהנום".

גלית הוסיפה, "יש לי בן דוד שיודע רק לחייך ולחבק. בן דוד שחגג יום הולדת 42 רק בשישי האחרון. הלוואי והייתי יכולה לחבק אותה בחזרה ולהבטיח לו שלעולם לא יפגעו בו יותר".

כזכור, במהלך השבועות האחרונים ניהלה המשטרה חקירה סמויה, שעניינה חשד להתעללות בחוסים במעון באזור השרון, ע"י מספר חשודים העובדים במקום, לרבות תקיפה פיזית ופעולות המשפילות ומבזות את חסרי הישע.

ראשיתה של הפרשיה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בראש העין מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף ע"י עובד המקום.

בתוך כך, שוטרי ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטים לתלונה , בהתאמה למשמרות של עובד המקום, כאשר עפ"י הממצאים עצרו החוקרים את החשוד – תושב קלנסווה בן 23 ומעצרו הוארך בבית המשפט כנדרש לצורכי החקירה.

כאמור, עם התקדמות החקירה ובחינת חומרי התיעוד לאורך תקופה, נחשפו החוקרים לאירועים נוספים, של חשד לאלימות כלפי החוסים במקום ע"י מספר חשודים העובדים במעון, כאשר בשלב זה התחנה הסתייעה בשתי מחלקות של קורס חוקרים במכללה הלאומית לשוטרים, על מנת שייצפו ויאספו את הראיות הנדרשות מחומרי התיעוד.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בפרשיה חמורה, שממצאיה מעלים חשד לתמונה קשה ומזעזעת של מסכת התעללויות לאורך תקופה ארוכה בחסרי ישע, הכוללת מאות אירועים של תקיפה פיזית ונפשית, והמשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!