טילי רעל

רני רהב נגד ליאור שליין: "מר שליין, אני פשוט אני משתין עליך"

תמונה – Ran Rahav
מונולוג של ליאור שליין ב'גב האומה' שהתנגח בתכנית של שרון גל ורני רהב, מוציא ת איש יחסי הציבור למתקפה נגדית. רהב פירסם סטטוס נוקב על שליין בפייסבוק ואמר באחד הסרטונים שהעלה לעמוד - "מר שליין אני פשוט אני משתין עליך".

איש יחסי הציבור רני רהב ידוע ככזה שמגיב במתקפה על מבקריו. בעקבות מונולוג ששודר הערב ב'גב האומה' מחליט לרהב להתכתש גם עם המגיש ליאור שליין בסדרת סטטוסים וסרטונים נטולי רסן אותם הוא מפרסם בפני למעלה מ-100 אלף עוקביו בפייסבוק.

הסטטוס המלא של רהב:
"מה נסגר איתך שליין תגיד לי מה? אני מבין שקשה לך לקבל את זה שהתוכנית של אופירה וברקו עוברת אותך ברייטינג והתוכנית של שרון ושלי במצטרפי עוברת אותך קשה. דמוקרטיה אדון שליין היא לא רק על פי שליין אפילו ממש לא …היא גם לאחרים! חופש הביטוי הוא גם לאופירה וברקו לשרון ורני וגם לרדיו האזורי בצפון ובדרום שאוכלים את הרייטינג העלוב שלך לארוחת בוקר ישראלית ברחוב! ובנינו מה עשית בחיים העלובים שלך? מה? הקמת עסק? היית שחקן כדורגל נערץ? הקמת אתר אינטרנט? היית ונשארת מגיש תוכנית סאטירה בינונית לחלוטין, ביפן היו עושים חרקירי על רייטינג עלוב כשלך ועוד בפריים טיים!

תאר לך שרון ורני בע"מ בפריים טיים??? מסכן זה החלום הכי כחול שלך לראות אותנו בשתי הערוצים בפריים טיים! אז תתחיל לשקשק חמודי… בקצב של הרייטינג שלך זה לא להרבה זמן. בעצם נכון אתה זה לתמיד! משום שאם יורידו אותך ישר תקפוץ אתה והחונטה שלך שזה סתימת פיות וסוף הדמוקרטיה אז אף אחד לא ירצה להתעסק איתך… אשכרה ככה. אבל אני באמת משתין עליך.

ועוד משהו אנא אל תנסה ללמד אותי מהי דמוקרטיה אני עוד יכול ללמד אותך מהי דמוקרטיה או אל תנסה ללמד אותי איך לשאול שאלות, גם בזה אני יכול לעשות לאדיוט כמוך בית ספר ולו בלבד שאצלך זה לשבת ולרדת על אנשים ואצלי זה לכבד אותם. אצלי זה ב-dna אצלך זה פרנסה, אומנם זולה ועלובה זה להתפרנס מלרדת על אנשים אבל פרנסה! אז איש עצוב קנאי וממורמר תמשיך לראות את אופירה וברקו ואת שרון ורני ותאכל את הלב. שבת שלום שבוע טוב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!