צפו

יבגני זרובינסקי נגד אמנון אברומוביץ': "נראה לכם הגיוני?"

תמונה – אינסטגרם יבגני זרובינסקי
מתקפה ברשת נגד הפרשן אמנון אברמוביץ שכינה את נעמה יששכר 'חשישניקית' בשידור חי בערוץ 12 • וגם: יבגני זרובינסקי מנצח את המשטרה בסקר אינטרנטי

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תוקף את את פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ, שכינה את נעמה יששכר "חשישניקית" ששוחררה מהכלא הרוסי בהשתדלות ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

"עזבו ביבי, לא ביבי, בנט, לא בנט או מה דעתכם על עסקת נעמה יששכר. נראה לכם הגיוני שפרשן ״בכיר״ יושב בשידור וקורא לאזרחית המדינה ״חשישניקית״ וזה כאילו נורמלי ואף אחד באולפן לא מניד עפעף?", תקף יבגני.

זרובינסקי מוסיף, "חצי מדינה מעשנת דברים כאלה ואחרים אז לדבר ככה על צעירה בפריים טיים שנקלעה למצב לא מצב, רק כדי לנגח פוליטיקאי? איבדו את זה."

בסוף השבוע האחרון פרסם העיתונאי יעקב פרבר סקר לאלפי הגולשים ברשת הטוויטר, בשאלה למי היו מעדיפים להתקשר בשעת מצוקה ליבגני או למשטרה.

בסקר הצביעו מעל אלפיים גולשים והתוצאות מראות על מצבה העגום של אמון הציבור במשטרה בקרב החברה הישראלית.

על פי התוצאות, 6% בלבד היו מתקשרים למשטרה ו- 94% יעדיפו לפנות בעת צרה קודם לאיש התקשורת יבגני זרובינסקי, שלא מהסס למתוח ביקורת על מי שצריך.

מהמשטרה לא התקבלה תגובה. יבגני זרובינסקי מסר בתגובה: "שאלות במייל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.