לא שותק

פיצוי והתנצלות: נתניהו תובע את אמנון אברומוביץ'

תמונה – ערוץ 12

לאחר שטען בשידור חי כי העלויות הגבוהות במטוס ראשי הממשלה החדש הם בגלל הדרישות של הגברת שרה נתניהו , ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיש מכתב התראה לפני תביעת דיבה נגד פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ׳.

במכתב תביעה ואולטימטום ששלח נתניהו לאברמוביץ׳ ופורסם באתר 0404, נטען כי בשידור באולפן שישי, טען אברומוביץ' באופן שקרי, על כך שהגברת שרה נתניהו הייתה "הארכיטקטית של תכנון הפנים" של מטוס "כנף ציון", המטוס שנועד לשרת את ראשי הממשלה.

במכתב ששלח עו״ד מיכאל דבורין נכתב: ״אדגיש כי כל הטענות על כך שמדובר בדרישות של מרשתי שהביאו לעלויות הנ"ל הינן שקר וכזב. לא היה ולא נברא – למרשתי לא היה שום חלק בדרישות אלה והיא לא הגישה שום דרישה שכזו. הזדון והרשע בשקריך באים לידי ביטוי גם בדבריך המלגלגים כי אולי הסיבה לעלות של המקלחת הינה "שבמקום מים וסבון יש בברזים במקלחת שמפניה ורודה".

״הפרסום הנ"ל אם כן שקרי לחלוטין מתחילתו ועד סופו ומשקף נבזיות מיוחדת וכוונת זדון של ממש, שלך, לפגוע בשמה הטוב של מרשתי, וזאת באמצעות ניסיון להציגה כמי שפעלה מגחמות אישיות ונהנתנות לשם השפעה על עיצוב הפנים של המטוס, והביאה באמצעות כך לבזבוז עתק של כספי ציבור״.

עו״ד דוברין הוסיף כי מדובר בהאשמה כוזבת וחסרת כל בסיס. מטעם זה מדובר בהוצאת לשון הרע מהזן החמור ביותר. מרשתי מעולם לא עסקה בעיצוב הפנים של המטוס הנ"ל, לא פנתה בדרישות בנדון – ולא הייתה מעורבת כלל בשינויים הפנימיים שעבר המטוס אשר גורמי המקצוע לרבות גורמי בטחון – היו אלה שניצחו עליהם – והורו על ביצוע ההתאמות והשינויים השונים ללא כל מעורבות של מרשתי״.

לסיום דורש נתניהו מאברמוביץ׳, להסיר את הפרסום השקרי ולהתנצל, ובנוסף לשלם 140,000 ש״ח כפיצויים על הוצאת הדיבה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.