מה דעתכם?

זעם בימין: פרס ישראל לשחקן שכינה את מצביעי הליכוד בהמות

תמונה – תאגיד השידור כאן 11

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הודיעה היום כי חתן פרס ישראל בתחום התיאטרון והמחול לשנת תשפ"ב הוא השחקן והבמאי עודד קוטלר.

ועדת הפרס ציינה כי, "הפרס יוענק לקוטלר על פועלו והישגיו פורצי הדרך בתחום התיאטרון הישראלי כשחקן, במאי ומנהל אומנותי.

כזכור, קוטלר כינה את מצביעי הליכוד "עדר בהמות" בנאומו נגד שרת התרבות דאז מירי רגב, "תארי לך, גברת רגב, את עולמנו-עולמך שוקט, ללא ספר, ללא מוזיקה, ללא פואמה, עולם שאין מפריע בו, אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב".

ח"כ שלמה דרעי מהליכוד תקף, ‏"זו חרפת ישראל לתת את פרס ישראל לאיש הבזוי הזה. זהו פרצופה של הממשלה הרעה הזו. שנאה, קיטוב, רוע. תתביישו לכם!".

‏מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' הגיב: "‏עודד קוטלר, האיש שכינה 30 מנדטים של מצביעי הליכוד בשם 'עדר בהמות', זוכה בפרס ישראל לתיאטרון. החיזיון הזה, של אליטה פוסט ציונית המעניקה לעצמה פרסים חסרי משמעות בעת שקיעתה, כל כך גרוטסקי ומעורר רחמים, שלא ניתן לעשות דבר אלא למחוא כפיים ולהתענג על ירידתה לתהום הנשיה. שקיעה מהנה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.