ישראל 2022

מוכנה למלחמה: אשת העסקים מתאמנת בירי

תמונה – אינסטגרם ניקול ראידמן

בעקבות גל הטרור במדינה, ישראלים רבים מציפים את משרד הביטחון בבקשות לרישיון נשק, ביניהם גם אשת העסקים והדוגמנית ניקול ראידמן שיצאה להתאמן בירי חי אחרי שקרה לראש הממשלה "מחורבנט".

"גל טרור גובה קורבנות של חפים מפשע ופחד מציף אותנו, כל אזרח שיש ביכולתו להוציא רשיון נשק, חייב לעשות זאת. המציאות הוכיחה שאזרחים עם רשיון נשק הצילו בני אדם וניטרלו מחבלים. צריך להיות מוכנים וערניים בכל רגע. למען מדינת ישראל , למען ביטחון ילדינו!", כתבה ראידמן.

בסדרת פרסומים שהעלתה ראידמן לאינסטגרם היא כותבת, "בימים אלה המדינה שלנו מתמודדת עם גל טרור ומשלמת מחיר כבד ועגום של קורבנות חפים מפשע שנרצחו רק כי הם אזרחים ישראלים במדינה יהודית, אני רוצה להעמיד דברים על דיוקם. יש חיות אדם שרוצחות בדם קר חפים משפע ממניעים פנאטים חסרי היגיון, ויש את שני מיליון האזרחים הערבים שסובלים בימים אלו ממתקפות".

ראידמן מוסיפה, "אני מקבלת המון הודעות וצופה בפוסטים של לא מעט ידוענים שגורמים לאזרחים הערבים במדינתנו עוול. בואו נעצור את השנאה ומיד!" "לא כל ערבי מחבל. לא כל נהג מונית רוצח. לא כל אחות בבית חולים שתולה של דאע"ש!, אני מפחדת כמו כולנו לצאת לרחוב, אבל עם זאת יש הבדל עצום בין לפחד מפסיכופטים לבין לנדות חברה שלמה!"

לסיום כתבה, "אני מאחלת לכל האזרחים המוסלמים חג רמאדן שמח. אני מאחלת לכל אזרחי מדינת ישראל שקט ושלום! תעצרו את השנאה ואהבת החינם תנצח"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.