לשון הרע

לא שותק: אוהד חמו תובע גולש שקרא לו בוגד

תמונה – פייסבוק אוהד חמו

העיתונאי אוהד חמו הגיש תביעת לשון הרע נגד אזרח שכינה אותו "סוס טרויאני, ערבי בוגד" ועוד שלל כינויים, בתגובה לפוסט שפרסם הצל בעמוד הפייסבוק שלו לפני מספר חודשים, כך מפרסם העיתונאי גיל משעלי.

בתביעה שהגישו עורכי דינו לבית משפט השלום בתל אביב, דורש חמו פיצוי של 143 אלף שקלים, "הושפל בכיכר העיר, ועל כן לאור מעמדו הציבורי, יוקרתו המקצועית, שמו הטוב והמוניטין שלו כעיתונאי ותיק ובכיר – הנזק שנגרם לו הינו גדול במיוחד ועל כן הפיצוי בגין הנזק בהתאמה, צריך להיות גדול במיוחד".

בפוסט שפרסם הצל אחרי פיגוע בעיר העתיקה בירושלים הוא תקף את חמו, "מחבק המחבלים אוהד חמו מסביר את ההיגיון הבריא מאחורי הפיגוע בירושלים. שנאה אנטישמית? אמממ לאאאא, אידיאולוגיה פנאטית איסלמיסטית? מה פתאוםםםם. תתביישו גזענים! הסיבה האמיתית לדברי חמו שהמחבל יצא למסע רצח של יהודים מתוך ייאוש ותסכול, כי אשתו ברחה לירדן לאחר שהכה אותה אז ליבו נשבר והוא יצא למסע ציד עם תת מקלע… למי זה לא קרה..? חמו, אתה לא 100%, בחיי".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.